16 Mayıs 2006 Salı

Söyle!


Söyle yağmur çamur
Değmedi yüreğime
Şimdi ben nerdeyim
Sen nerde

Söyle ay doğmadan
Düşmesin yaş gözüme
Şimdi ben nerdeyim
Sen nerde

Dışarda kar yağıyor
Benim içime yağmur
Ağlama gözbebeğim
Biraz daha dur

Yüreğime basa basa
İçimden yar gidiyor
Ağlama iki gözüm
Biraz daha dur

Ay ayy ay
Ay ayy ay
Yanıyor ömrüm

Valla yağmur çamur
Değmedi yüreğime
Söyle ben nerdeyim
Sen nerde

Söyle ay doğmadan
Düşmesin yaş gözüme
Söyle ben nerdeyim
Sen nerde

Söyle yağmur söyle
Değmeden yüreğime
Söyle gökyüzüne
O nerde

Söyle ay doğmadan
Düşmesin yaş gözüme
Söyle gökyüzüne
O nerde

Ay ayy ay
Ay ayy ay
Yanıyor ömrüm

Söyle baksın gece
Dağlardan hasretime
Söyle bilmesemde
O nerde

A.K.

4 yorum:

  1. "yüreğime basa basa
    içimden yar gidiyor..."...
    işte bu an benim bittiğim andır..çok güsel yorumsuz geçemedim..

    YanıtlaSil
  2. bence de çok güzel canım;ama sen artık başka türlü güzellikler bulsan kendine daha ii olur ya da beraber bulalım;)

    YanıtlaSil
  3. :D:D:D:D:D:D:D..ayy yetkin yaa hiç böyle düşünmemiştim...:).. doğru söylüyorsun...:D

    YanıtlaSil
  4. yaa ahmet kaya ne güzel söylüyo bu şarkıyı yawww
    sizin için dua ediyom inş. türlü türlü güzellikler bulursunuz kendinize diye ;)

    YanıtlaSil