3 Mayıs 2006 Çarşamba


İddialı konuşmayı seven birisi olarak 22 Nisan günü(fb-gs macı ve 4-0 lık hezimetten sonra)blogumda yayımlamış olduğum yazımda gs li kardeşlere fb nin nasıl yenileceğinii öğreteceğimizi iddia etmiştim.Bugün başta Allah ve sonra da Kartalım beni yanıltmadı şükürler olsun ki.fbli kardeşler fazla üzülmeyin.Siz anca yenebileceğiniz kadarıyla yetinin.Fazlası sizi aşar.Bu her zaman böyle oldu ve hep böyle devam edecek.Bu sizin kaderiniz;alışmaya çalışın...

Tabii ki tüm Kartalları yürekten kutluyorum.Yürekleriyle oynadıkları ve sahaya bunu yansıttıkları için.Tümer,Bobo ve Gökhan başta olmak üzere her birinize sonsuz teşekkürler.Sanırım herkes bir kez daha görmüştür,bir Kartal uçmak isterse önünü kimsenin kesemeyeceğini...

Neyse son söz:Çarşıdan aldım bir tane Kadıköye gittim 11 tane...İzmir'in kavakları,fener aldı Kartalı..bir baba Kartal(hey Allah);fenere...(hey Allah)-for tuncay-
...

2 yorum:

  1. beşiktaşla olan kaderimize hiçbir zaman karşı çıkmamış bir fenerbahçeli olarak diyebilirim ki çok şanslıydınız...neyse sağlık olsun..tebrikler tekrar...daha hoş yazılarında görüşmek dileğiyle..:p

    YanıtlaSil
  2. valla beyzacım artık her şey sahada kaldı o yüzden daha fazla yorum yapmayayım da,moralin bozulmasın...

    YanıtlaSil