30 Mayıs 2006 Salı

Bir Şenlikti Bizimkisi!!!

11 yorum:

  1. ooo şemlikte eğlenmişiz ama finaller başlıyo kardeşim şenlik çooook geride kalan ve özlenen bir anı olacak korkarım

    YanıtlaSil
  2. valla öyle dediğin gibi kardeşim artık finallere bakacaz!!!

    YanıtlaSil
  3. şenlik resmi...........
    fatihte okumuyorsunuz herhalde.....

    YanıtlaSil
  4. ahhaaa:)..ne bu yaa:)??

    YanıtlaSil
  5. kırıcı olmak istememiştim özür dilerim. sadece şaşırdım. nette çık farklı bir konu araştırırken sayfanızla karşılaştım. fatihin linkini görünce anlam verememiştim. daha dogrusu bizim üniversitenin ögrencisi olacagınız aklıma gelemedi. özür dilerim eger kırıcı olduysam.

    YanıtlaSil
  6. hımm demek bir fatih lii:)...

    YanıtlaSil
  7. yok ya kırılacak bir şey yok.hoşgeldin sayfama ve hep beklerim...

    YanıtlaSil
  8. walla kurduğun cümleye hep beraber bir anlam vermeye çalıştık ama bir sonuca ulaşamadık..daha doğrusu bir sürü şey çıkardık..sen bize tepkilerini şöyle açık bir dille özetlesen daha iyi olurdu ama neyse artık olan oldu:)

    YanıtlaSil
  9. kurdugum cümle tepki cümlesi degildi beyza. yanlış ifade ettim galiba. yalnızca şaşırma ifadesiydi.

    YanıtlaSil
  10. farkındayım canım yaa..:).ama dediğim gibi işte üzerinde yorum yaptık baya da ondan dedim..durumun farkındayız yani sıkma sen canını;)

    YanıtlaSil