1 Mayıs 2006 Pazartesi

Biliyorum!



Gözlerinin baktığı yerdeyim tam da
İşte şu uçan kuşlardan birinin kanadındayım
Tutundum,sensizliğe uçuyorum
Bir sen var hala içimde biliyorum
İşte o yüzden gidiyorum
Söküp atabilmek için,içimdeki seni
Uzak diyarlardaki tepelere konuyorum
İçinde sana dair bir şey olmayan yerlerde yürüyorum
Artık gitsin,bitsin istiyorum
Anılar,hatıralar,yaşanmış olan her ne varsa
Biteceğine inanıyorum artık
Ve yeni,güzel günlerin geleceğini
Yeni topraklarda yeni sevdaların yeşereceğini
Biliyorum…

Y.S.

4 yorum:

  1. ben de istiyorum tüm bunları yetkincim yaa..gitsem biter mi diye bakıyorum ama ne kadar uzaklaşsam da birşeyler hep yerli yerinde duruyo..o yüzden de aslında bizim birilerinden uzaklaşmamız değil de sanırım onların içimizden uzaklaşmasını beklemek önemli..çok bağlı şeylermiş gibi duruyo ve hatta bunlar aynı şey değil mi zaten diye düşünüyosun ama değil işte..

    ama sen yeni topraklarda yeni sevdaların yeşereceğini biliyorsan hiç durma bence..;)

    YanıtlaSil
  2. Evet beyzacım ben buna inanıyorum ve sen de inan.Her zaman söylediğim gibi daha iyisi daima vardır...

    YanıtlaSil
  3. garip vedalar yapıyoruz sevdamız yüğreğimizde alıp baışımızı gidiyoruz..
    aslında ne kadar uzağa gitsekse hep onunla oluyoruz.. of yetkin of bak dertlendim..

    YanıtlaSil
  4. canım benim ya..bak her yazımı okumuşsun..cok mutlu ettin beni;ama dertlenmek yok...ona göre..

    YanıtlaSil