26 Mayıs 2006 Cuma

Onun Vedası



Çok mu kolay bu son demesi
Vermiyorum ki son nefesi
Ellerin eskisi gibi beyaz mı
Bana bunları o ellerle mı yazdın
Ah yeniden başlamalı dersen
Zamanı var bekle beni dersen
Beklemek eskisi gibi kolay mı
Zaman geçmiyor zaman yalan mı
Yine karşılaşırız
Dünya küçük
Aşkın büyük
Mevsimler dönünce yaza
Kuşlar döner pişman
Şimdi sen mi ben mi
Kim suçlu kimse yar
Voltalar atıyorlar
İçimde pişmanlıklar
Şimdi sen mi ben mi
Kıydılar ikimize
Çok mu kolay bu son demesi
Vermiyorum ki son nefesi
Sen ne yazarsan yaz ey sevgili
Mektupla biten ömrümce sürmeli
Yok sensiz olmaz...

YAŞAR

3 yorum:

  1. şarkıya ve sözlerine falan yorum yapmak istemiyorum bu sefer..sadece; şarkılarının her birinden ayrı ayrı sonsuz keyif aldığım biri yaşar...saolasın bu şarkısını da burada bizimle paylaştığın için..

    YanıtlaSil
  2. ben de sana katılıyorum beyza...kesinlikle YAŞAR diyorum!!!

    YanıtlaSil
  3. yaşar ne yaşar ne yaşamaz :PPP

    YanıtlaSil