14 Mayıs 2006 Pazar

Hak Eden Kazandı!

Bir Beşiktaşlı olarak geçen hafta gs yi yenmemizi hiç bir zaman istemediğim kadar istemiştim.Bunun nedeni malum çıkan komplo teorileriydi.O gün son saniye gelen gol bence herkesin senaryosunu iptal etmişti.Biz türk halkı;başta fb liler olmak üzere hemen Cordoba'yı karalama yoluna gittik.Kimse gencecik bir Ankara'lı olan Hasan Kabze'den bahsetmiyordu.Tabii ya onu kim takardı ki?Ben o gün o dkka Hasan Kabze'nin gol sevincini ve maç sonunda Hakan Şükür'ün açıklamalarını duyduğum an inanmıştım gs nin şampiyon olacağına.Tabii bi de bunun üstüne fb lilerin bize yönelttiği suçlamalar eklenince istemiştim de...

Çok sevdiğim fb li bir kardeşim geçen hafta msn inde "Satışamı geldik diyordu".Buna sinirlenip kaldırmasını istediğimde ise yapmayacağını söylemişti.Ben de ona inşallah Denizli kümede kalır;benim ahım tutar demiştim.Allah dualarımı kabul etti şükürler olsun.

Bugün her iki maça baktığımda söylenecek tek bir şey var:"Hak eden kazandı".Fenerliler dua etsinlerki yine ege dolaylarında bir fark daha yemediler...ve Denizli'yi yürekten kutluyorum,maçı son dkka ya kadar bırakmadıkları için.

...ve son söz "Cimbom şampiyon,Kartal kupayı...Fener yine aldı (hindi) babayı=)...

7 yorum:

  1. Yeto bizim evde kupa final maçını izlicektik maç başlamadan bişe sölemiştim hatırlarsan.. Ulan kupayı beşiktaş alsa cimbomda şampiyon alsa Fenere ne gülerim diye.. Baya güldüm yani hala da gülüyorum =))) Beyza sen kapat telefonu kapat =)) Nereye kadar Beyzaaa okulada mı gelmicen ?? =))

    YanıtlaSil
  2. yess kardeşim hatırlamam mı.son sözümü de onun için söledim zaten.bu arada beyzanın okula gelmemesinden endişeleniyorum ben de...ya abi acayip koyar bu ya.senin havandan yanına yaklasılmasın.2 hafta içinde elinde kalan bi kol saati olsun=)

    YanıtlaSil
  3. walla biraz ara verdim elimde olmayan sebeplerden ötürü..internete bakamadım ama maşallah nerede fenerbahçe adı geçse benim ki de peşinden gelmiş..alacağınız olsun kardeşlerim yaa...neyse ama biz bu sene haikaten aldık bişileri..maşallah ama son maçta öyle kötüydü fenerbahçe bana söyleyecek savunacak tek birşey bile bırakmadı..canları saolsun onların da ne diyim artık..sizin de canınız olsun ve kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  4. oh oh konuşun bakalım bunun gelecek yılıda var görecez elmi yaman fenermi

    YanıtlaSil
  5. Beyzacım senin de canın sağolsun...Üzme tatlı canını;bu da geçer!!!

    YanıtlaSil
  6. aaaa... yetkin bak fazla oluyosun ama ne bu böyle fenere takık durumlar?? :)

    YanıtlaSil