21 Nisan 2006 Cuma

Yalnız Bir Bebeğim!


Yalnızlığı ilk defa bu kadar içimde duyuyorum bugün.Bakıyorum ama görebileceğim hiç kimse yok ne yazık ki artık.Aslında biliyorum istediğim zaman yanımda olacak bir sürü dostum var;ama şu an içinde bulunduğum boşluk,arkadaş yardımıyla kapatılabilecek boyuttan çok daha öte maalesef.

Ben hep güçlü oldum hayatta ya da öyle gözükmeye çalıştım.İlk defa kendimi gerçekten güçsüz hissediyorum.Hayata karşı çaresiz olduğumu düşünüyorum.Yarın için hiçbir planım yok artık.Hatta haftaya bugün için de.Gelecek ay bile yapacağım hiçbir şey yok.

Ben kendimden eminim ya;sadece onunla teselli buluyorum.Onunla avunup,tekrardan hayaller kurabiliyorum.Artık çok bi beklentim yok zaten hayattan.Bana ne verirse ona razıyım bu saatten sonra.Tek duam;hakkımda her şeyin hayırlısının gerçekleşmesi.Benim çok istediğim bir şey hayırlı değilse hiç olmasın daha iyi.Geçen süreçte en iyi anladığım şey bu oldu sanırım...


Kendimi feleğin çemberinde emekleyen yalnız bir bebek gibi hissediyorum.Ellerimi inançla birleştirdim;mutlu,huzurlu ve sevgi dolu günleri bekliyorum...

3 yorum:

  1. dediğin gibi herşeyin hayırlısı yetkin cim... Ne olursa olsun ama en önemlisi umut olsun..Beklentilerini kaybetme, umudunu kaybetme ve "inan"cını kaybetme olur mu... Herşey güzel olur merak etme..;)

    YanıtlaSil
  2. kardeşim ben hep yanındayım sen merak etme kendine de guven sen hala cok guclu gözüküosun bence ölesin.. Herşein hayırlısı olsun ins hayatında ki hersey bi duzene girer hadi öptüm gusel yerlerinden =))

    YanıtlaSil
  3. Beyza;dediğin gibi arkadaşım ne umudumu ne de beklentilerimi kesemem bu hayattan.Çünkü her şeye rağmen yaşamak çok güsell.Turgut;kardeşim teşekkür ediyorum sana ve hep yanımda olacağını biliyorum.Çünkü kardeşler hiç ayrılmazlar...

    YanıtlaSil