7 Nisan 2006 Cuma

Tükeneceğiz!



Ne böyle senle ne de sensiz
Yazık yaşanmıyor çaresiz
Ne bir arada ne de ayrı
Olmak imkansız hiç sebepsiz
Ne hayallerle ümitlerle
Mutlu olmaktı dileğimiz
Suçlu ne sensin ne de benim
Şimdi sensizim sen de bensiz
Bir an gelip de küllenince
Yüreklerimiz dinlenince
Başka sevgilerde teselli bulunca
İste biz o gün düşüneceğiz
Etrafımızı sarıverecek
Bir boşluk ki asla bitmeyecek
Herşey bir anda anlamsız gelecek
İşte biz o gün tükenecegiz...

Sezen Aksu

Ne güzel anlatmış Sezen Aksu bir aşkın tükenişini.Tabii burda güzelden kastım sadece anlatıma dair.Yoksa hangi aşkın bitişine,hangi sevdanın tükenişine güzel denilebilir ki?Yürek çarpmalarıyla dolu bir günü daha geride bıraktım.Sanırım artık bedenim de alışıyor,yitip gidenin eksikliğine.Bir de yüreğim alışabilse,hiç sorunum olmayacak;ama ne mümkün.Kolay olmuyor işte dur diyebilmek bir anda bazı şeylere.Tam tersini söyleyebilmek hissettiklerinin...

Bi tarafta kesilmiş bir kol var,diğer tarafta da kendi kolunu kesen bi adam.Burda kesilen kol da benim,o kolu kesen adam da...İşte bu yüzden acıların en büyüğüne sahibim bugün.Anlaşılamazlarla,sevdaların birleştiği yerdeyim.Bir yürek yangınının tam ortasındayım ve maalesef kaçacak hiçbir yerim yok.Ben yanmaya çoktan razıyım da,etraftaki yangın merdivenlerinin azlığı koyuyor yine de bana...

2 yorum:

  1. Merhaba yetkincim. sayfandaki yazılarını okudum ve gerçekten de çok etkilendim. sana baktıkça geçmişte yaşadığım olayı hatırladım yani kendimi görüyorum. Bak yetkin Kardeşim sabır acı bir ottur. o otu yediğinde ağzın acıdan yanar ama sindirdiğinde ise seni rahatlatır.
    Geçmişteki yasadığım olaya binaen sana bu otu öneriyorum. Allah yardımcın olsun kardeş...

    YanıtlaSil
  2. kardeşim bence biz sana artık olayların bu yönünden değil de iyi tarflarından bakmayı telkin etmeliyiz..;)..bu şekilde bilyiorsun ki hiçbir yere varamayız..Ama çok iyi bil ki seni iyi anlıyorum...Hiç bir şey yok iyi olan dediğin anda bile yaşadığın acıları düşün..Eğer bu acılarla ölmemişsen, bir o kadar güçlenmişsin demektir..

    YanıtlaSil