22 Nisan 2006 Cumartesi

Bir gs Klasiği!


Saat 18:58 de bugünün malum derbi maçı için ev ahalisine bu maç 4-0 biter demiştim.Yetmezmiş gibi bi de msne yazmıştım;rezil olmayı göze alarak.Aslında bugün bu maç umrunda olmayan az sayıda Türk vatandaşından biriydim ülkemdeki.Böylesine olması zor bir skoru tahmin edişim ise tamamen Fifa06 da yapmış olduğum fb-gs maçının sonucuna dayanıyor.Evet bugün sevgili gsli arkadaşlarımın atıp tuttuğu gibi bir şey gerçekleşmedi.Zaten onlarınkisi ütopik bir istekten başka bir şey değildi.Acaba hafızaları kaç tane gs galibiyetini hatırlıyor kadıköyde?Benimkisi yalnızca iki...

Sanyorum ki bir çok gsli mutludur bu maçtan sonra,fb 6-0'ı geliştiremedi diye.Zaten bu skor benim en fazla hatırladığım fb-gs sonucu.O yüzden alışkınlardır sanırım.Bana diyeceksiniz ki neden gsyle bu kadar uğraşıyorsun?Benimkisi sadece konuşmayı çok seven bazı gsli kardeşlere cevaptan başka bir şey değildir.O yüzden herkes üstüne alınmasın...

Beşiktaşlı olmanın farklılığını bugün bir kez daha gördüm.Bi kez daha şu gerçek ortaya çıktı:gs fb'yi yenerek şampiyon olamıyor.fb de bunu her defasında yapmaktan zevk alıyor. Yalnız tek bir takım var ki Türkiye'de şampiyon olmanın anlamı onun için tüm rakiplerini ezerek yenmekten geçiyor.İşte bu takım Beşiktaşımdır.

gs için şampiyonluk şansı devam ediyor;dört yedikten sonra ne kadar anlamı kaldıysa tabii.Bana kalırsa şampiyon fb gibi.Tabii gs çok ısrarlıysa İnönü'de de göreceğiz onların yüreklerini.O gün tüm fbliler kartal olacak ne yazık ki:)

3 Mayıs'ta kupa finalinde tüm gsliler iyi izlesin maçı...Belki bir daha ellerine böyle bir avantaj geçerse,fb nasıl yenilirmiş öğrenirler...

6 yorum:

  1. hımmm tebrik için teşekkürler:P.. bir beşiktaşlı nasıl tebrik eder gösterdin hepimize..:)..neyse çok fazla konuşamıyorum beşiktaş maçlarından önce..Bazı alışılagelmiş şeyler var tabi.. O yüsden de yalnızca bir temenni (ama asla yazıdaki gibi büyük bir iddia değil) olarak 3 Mayıs ın bizim için hayırlı olsun diyorum...
    Teşekkürler..Teşekkürler...Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Yani biz böyle oynayan takımı her zaman tebrik ederiz;ama neticede karşınızda da gs vardı yani...siz şimdi 3 Mayısta da onlarla oynasaydık keşke diyorsunuzdur;fakat karşınızda bir Kartal olacak unutmayın.bunlar işin espirisi tabii ki..iyi olan kazansın ve inşallah her zaman ki gibi zevkli bir maç olsun...

    YanıtlaSil
  3. Amma yaptınız ya ben su dakkadan sora gs nin sampiyon olmasını istemiyorum bu yönerimin bu kafanın değişmesi lazım gerçi fbliler de bnm gibi dusunuodur orda da daumun gitmesi için sampionlugun kaybedilmesi gerekiodu seneye sampionlar liginde 0 ceken bi fb görmektense =)))

    YanıtlaSil
  4. Bravo Turgutcum çok güsell bi yere parmak bastın.Fener şampiyon olur Avrupa'da bizi rezil eder,ülke puanını elin o...isviçresinin seviyesine kadar indirir.gs desen baskalarının eliyle gerdeğe girip millete bakar acaba şampiyon olabilir miyim diye..Yani kardeşim bi mutlu olmayı beceremezsiniz.Herkes renklere aşık olamaz ki zaten...

    YanıtlaSil
  5. Vala yetkinim ben bu takıma uefa kadrosunun oldugu sene asıktım resmen hey gidi gunler be takımda ruh vardı abi ruh ama şimdi nerde olmuo sogudum takımdan.. Neyse sağlık olsun ama ben de ne yalan söliim fenerin renklerine hastayım cok severim laciverti =)

    YanıtlaSil
  6. walla turgut sana helal olsun demekten başka söleyecek bir söz bulamıyorum..kardeşim geç olsun güç olmasın diyorum bir de..;)

    YanıtlaSil