8 Şubat 2007 Perşembe

Teşekkürler...



Evet sonunda oylama bitti ve Şubat ayının en iyi blogu seçildik.Seçildik diyorum çünkü ben bu blogu yalnızca kendime ait hissetmiyorum...Aslında bu yarışmaya aday olurken,bu noktaya gelmeyi beklemiyordum.Çünkü,gerçekten diğer aday blogların içinde ciddi bir siteyi aratmayacak çalışmalar vardı.Benimkisi ise yalnızca duygularımı aktardığım bir blogdu;ama zaten blog;bu değil midir?Neyse sonuçta kazandık ve ben çok mutluyum.İnsana dair bir şeylerin anlatıldığı,daha nice alanlarda buluşmak dileği ile hoşçakalın...Herkese çok teşekkürler...

Not:Tatlıım-canım Bahar'ıma,olayı kitleselleştiren Emre'ye,Cicim Beyza'ma ve Anteplim İrem'ime çok özel teşekkürler:))

10 yorum:

  1. tebrik ederim...bende Mart ayı en iyi blog aday adayıyım...
    şans dile...:)))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim...inşallah başarılı olursun:))

    YanıtlaSil
  3. e-vren günlüğü8 Şubat 2007 12:36

    Sevgili Yetkin, birinci olacağına dair inancımı zaten seninle paylaşmıştım, oyumu da... Ama yazını görünce yine de sürpriz oldu ve ben de çok mutlu oldum. Hayırlı uğurlu olsun.
    Yarışmanın ve yarışma sonucunun sana ciddi bir katkısı var mıdır? Elbetteki hayır. Sen zaten yazmak istedin ve yazdın. Çizgin de, tarzın da belliydi. Yarışmanın en büyük getirisi, biraz daha tanınırlığın artmış belki, o kadar :)
    Ne olursa olsun yaşamaya ve yazmaya devam edeceğinden şüphem yok.
    Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten beni, çok çok iyi anladığınızı görüyorum.Yarışma sonucu konusundaki tespitiniz de son derece doğru.Ben hep yazdım ve ömrüm yettiğince de yazmaya devam edeceğim.Hakkımda düşündüğünüz,söylediğiniz her şey için sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. tebrikler yetkin sayfalar güzel olmuş ellerine sağlık=)başarılarının devamını bekliyoruz=)

    YanıtlaSil
  6. Canım tebrikler ve teşkkürler senin olsun, güzel yazılarını bizimle paylaştığın ve blog un anlamını bildiğin burda da hatırlattığın için... evren in yaptığı yoruma da katılmamak elde değil, alıntı olmasın diye çaba sarfetmeye gerek yok...:).
    Tekrar tebrikler... yeni yazılarınla ve daha çok okuyucunla birlikte görüşmek dileğiyle:)

    YanıtlaSil
  7. Cicim çok teşekkür ediyorum her zaman yanımda olduğun ve destek verdiğin için...

    YanıtlaSil
  8. çok kıskandım bende dicemm..
    TEBRİKLER YETKİNN :)

    YanıtlaSil
  9. önceliklee merhabalar.. biliyorum çorbada emre ve bahar kadar tuzum olmadı ama bnm de nacizane bir oyumun bi yararı olmuştur diye umut ediyorum :) şubat ayının en iyi blog sahibini en içten dileklerimle kutluyorum.. dahaa nice birincilikler diliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  10. Baharcıım;hoş geldin canım ve teşekkürler bir kez daha...Aydan;teşekkür ederim canım.Tabii ki senin de oyunun çok önemi var..Tüm iyi dileklerin için çok sağol,kendine de çok iyi bak.Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil