5 Şubat 2007 Pazartesi

Ben Senden Gittim Güzel Gözlüm!



Ben senden gittim güzel gözlüm,

Yaşanacak daha ne çok günümüz varmış oysa...
Bir dizi acı bırakmışım ben arkamda,
Sevda dolu bir yürek bırakmışım da
Nedense dönüp de bakamamışım ardıma,
O her daim üşüyen ellerini tutamamışım bir kez daha,
Hiç ama hiç bırakmamacasına...

Ben senden gittim güzel gözlüm,

Hem de bulamadım yerine koyacak birini.
Aynen giderken söylediğim gibi...
Görmüyor ki gözlerim hiç kimseyi,
Anlamıyor ki yüreğim sevmeleri,
Bir sevda uğruna hayat tüketmeyi,
Artık bu bedende aşk zamanı bitti!

Ben senden gittim güzel gözlüm,

Bir savaşın ortasında olduğumu sanarak,
Aslında yalnızca kendimi kandırarak,
Geçen her saati bir bir sayarak,
Bazı bazı kederden ağlayarak,
Ayrıldığımız anın acısını içimde hep duyarak,
Ve beni sevdiğini söylediğin günü,hiç unutmayarak...

Ben senden gittim güzel gözlüm,

Ben senden gittim...

Y.S.
Bu sondu...

2 yorum:

  1. Sevgili Yetkin,
    Şiirler üzerine yorum yapılmasını çok da doğru bulmam. Bu sondu diye bir dip not eklemişsin, inşallah son olur. Kimse, hiçbir olay ya da kişi tarafından üzülmeyi hak etmiyor ne de olsa. İfadelerin gayet net, cümlelerin açık. Ancak, asıl şifreler elbetteki senin gönlünde.
    Bu arada "Hem de bulamadım yerine koyacak biri." dizesindeki 'biri' kelimesine -ni eki gelmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Belirtmek istedim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim..Gayet güzel bir yorum olmuş benim açımdan...

    YanıtlaSil