1 Şubat 2007 Perşembe

BENİM



Bilir misin sen gecenin gününe kavuşmasını?
Hiç gördün mü o eşsiz güzel anı?
Gecenin bütün hasretiyle kollarını açmasını
Günün tüm temizliğiyle gecesine varmasını
Birbirleriyle delicesine kucaklaşmalarını
Ve her gün bu eşsiz güzelliğin tekrarlanmasını
Hiç hissettin mi?
Ama pardon,nereden bileceksin ki?
Gecenin günüyle bütünleşmesini
Bunun için bilmen gerekli yürekten sevmeyi
Saatlerce,günlerce beklemeyi
Yeri geldiğinde yol gözlemeyi
Aşıklara bakıp ahh çekmeyi
Birbirinden uzaktakilerin hasretini
Bilmen gerekli gönülden özlemeyi
İşte bu yüzden yaşamadın bunların hiçbirini
Yüreği ateşler içinde yanan sen değilsin ki!
Göz kapakları sevdiğinin hayaline direnen
Ondan tek bir "olur" cevabını bekleyen
Aklıyla,benliğiyle,herşeyiyle hep onu düşünen
Sadece gerçek bir sevgi isteyen
BENİM!
Sevdiğim için bile bile ölüme giderim
Madem gerçekten sevdim
Beni istemesen de severim
Bana gelmesen de beklerim...

Y.S

5 yorum:

  1. bu duyguları birçok kişi yaşasada dile getirmek birine nasip oluyor heralde...şiirini çok beğendim ve beğeneceğini umduğum biri daha var
    şiirini çaldığıma kızmazsın umarım ;)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok güzel ellerine sağlık... bu arada sanırım ben bu masalsı insanı bi yerlerden tanıyormm yaa =))

    YanıtlaSil
  3. masalsı;öncelikle hoşgeldin...sana tabii ki kızmam.çünkü ben zaten insanlarla duygularımı paylaşmak için yazıyorum ve senin de bunları başkalarına aktarmana sevinirim.selincim hoş geldin ve sağol...bak ben de merak ettim bu masalsı insanı şimdi:)

    YanıtlaSil
  4. insanın başına ne gelirse ya meraktan ya meraktan derler :P
    bloguna yorum yapan herhangi bi insanım işte...
    SLN'm ya yanılıyommu tam senlik değilmi ama???

    YanıtlaSil
  5. bu arada ben MaSaLSı.....
    ayrıca SLN'in slmı var

    YanıtlaSil