5 Mayıs 2009 Salı

Giden,kaybedendir...


Hiç -mış gibi yapmadım bu hayatta.Oynamadım.Hiç kimseyi kandırmadım.Neysem,o oldum;ama yine de kimseye yaranamadım...Sevdim dediysem,sevdim.Sevmediğimde ise,vazgeçmesini bildim... Bunların anlamı yokmuş meğer,bu dünyada oynayanlar kazanıyormuş;gördüm...

Aşk tek kişilik bir şey değildir,hep söyledim...Eğer gerçekten seviyorsan,bütün dünyayı karşına alabilmelisin.Yoksa hiçbir anlamı yok acıların,kederlerin,çaresizliğin...

Ve dedim ki hep:Kendimden biliyorum;giden,kaybedendir...

3 yorum:

  1. Sevgili dost;
    gidenin kaybeden olduğu kesin de, kötülerin kazanmadığı da gerçek.Sen neysen o olmaya devam et bence, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hoşgeldin=)
    tabii ki beklentimiz ve inancımız bu yönde...iyi olmak,iyi olarak kazanabilmek...

    YanıtlaSil
  3. anlıyorum; hissedebiliyorum...

    YanıtlaSil