6 Mart 2007 Salı

Hatırla Sevgili!


Dudağımda yarım kalan
Söylenmemiş son sözümdün
Baki olsa da ayrılık
Aşk her daim ölümsüzdür....

Hatırla sevgili,o eski günleri,çocuklar gibi...
Efkar kitabedir aşka,demde okunur
Yalan dünya,dört mevsimde bir bahar olur
Varsın eller gönül yarası kapanır sansın
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın....

Ömrümüzün son demidir
Dönülmeyen o gitmeler...
Kuşatıldık zor yıllarda
Yarım kaldı hep o sevdalar...

Hatırla sevgili,o eski günleri,çocuklar gibi....
Efkar kitabedir aşka demde okunur
Yalan dünya,dört mevsimde bir bahar olur...
Varsın eller gönül yarası kapanır sansın
Kabuğun altında sevgili sen kanayansın

5 yorum:

  1. ya işte budur yaa.. tamda damardan yazmışsın :) biz bu sarkıya hastayıız yaa.. ayy dertlendik ;)
    hadi öptük seni.. bu arada sayande sarkının tüm sözlerini öğrendik :D

    YanıtlaSil
  2. valla ben de hastayım şu sıralar.hep beraber dertlenelim;)ara sıra iyi geliyo bünyeye...

    YanıtlaSil
  3. ya da bana gerı donmen gerek...

    YanıtlaSil
  4. Kim miyim?Anlayamazsın beni..Ben sana bır adım daha yakın olmak ıcın bunu yaptım,bana bu sekılde cevap veresın dıye değil.Bunu yapmandakı neden ne bılmıyorum;ama ben gıdıyorum...

    YanıtlaSil