16 Mart 2007 Cuma

Hayatımın Aşkı Olur musun?



Yeşil gözlerinin ardında,
Bir ömür saklıydı,adeta.
Belliydi,
Kötüye dair bir şey,görmemişti.
O yüzden ürkekti,
O yüzden çekingendi...
Dupduruydu,
El değmemiş bir nehrin,saflığıyla akıyordu...
İnce ve uzundu,elleri,
Aynen benimkiler gibi...

Sağlam bir yürekti istediği,
Besbelli...
Onu içine alacak,
Ve bir daha hiç bırakmayacak,bir yürek...
Zaten "o" başka bir yerde yaşayamazdı ki!
Ancak bir kalbe ait olabilirdi.
Çünkü "o" çok güzeldi
Hem de sadece benim olmasını isteyebileceğim kadar çok...

Birbirini tamamlayan cümlelerimiz olmadı "o"nunla daha
Ve buluşan bakışlarımız ortak bir paydada
Yalnızca içimdeki küçük bir umutla,
İnandığım,ilk görüşteki bazı şeylerle ya da,
Şimdi geçip karşısına bir anda,
Gözlerinin içine bakıp,tüm samimi duygularımla
"Hayatımın aşkı olur musun?"
Demek isterdim...

Y.S.

14 yorum:

  1. Onu da dersin kanku azcık sabret ama ilk adım hiçte fena deildi.. Olumluydu bence =) Mucks

    YanıtlaSil
  2. içindekileri satırlara dökmek rahatlatır insanı
    sende dökülmüşsün satırlara görünüşe bakılırsa
    inş. rahatlamışsındır bari;)
    neler oluyosa artık hayırlısı olsun inş.

    YanıtlaSil
  3. yetoooo:D... canım yaaa bu seferde de yanında olmak isterdim ama kısmet değilmişş... turgut da böyle dediğine göre, sen bilirsin işini....;)

    YanıtlaSil
  4. masalsı;haklısın içindekileri satırlara dökmek rahatlatır insanı;ama benim oh be! dememe var henüz;)beyzacım,sen zaten hep yanımdasın,burda olmasan da;çok sağol cicim:)

    YanıtlaSil
  5. tez vakitte ohh be! dersin inş. :D:D ;);)

    YanıtlaSil
  6. kimin birbirini tamamlayan cümleleri olduki yetkin...
    ama "umarım" gerçekten umarım senin kalbine göre verir allahım...
    yarım kalmş tüm cümlelerin ve yarım kalmış yüreğin tamamlanır...

    YanıtlaSil
  7. tüm iyi dileklerin için çok sağol selin...sakın umutsuz olma hayata karşı;)

    YanıtlaSil
  8. hmmmm hmmm da hmm hmmm;)hayırlısıııı:) güzel olmuş içten ve samimi...

    YanıtlaSil
  9. ben hayata değil hayat bana karşı umutsuz =) neyse sağol

    YanıtlaSil
  10. Olm kimse olmazsa ben olurum hayatının aşkı :PP

    YanıtlaSil
  11. sen her zaman aşkımsın zaten kankum:)

    YanıtlaSil
  12. bende bır yurek var kı cocuk,
    var olman gerek....

    YanıtlaSil
  13. göstersene yüreğini,kendini nerdesin??

    YanıtlaSil