16 Temmuz 2006 Pazar

Sen Benim Hiçbir şeyimsin!!


Sen benim hiç bir şeyimsin
Yazdıklarımdan çok daha az
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Lüzumundan fazla beyaz
Sen benim hiçbir şeyimsin
Varlığın anlaşılmaz
Galiba eski liman üzerindesin
Nasıl karanlığıma bir yıldız olmak
Dudaklarınla cama çizdiğin
En fazla sonbahar otellerinde
Üniversiteli bir kız uykusu bulmak
Yalnızlığı öldüresiye çirkin
Sabaha karşı öldüresiye korkak
Kulağı çabucak telefon zillerinde
Sen benim hiçbir şeyimsin
Hiçbir sevişmek yaşamışlığım
Henüz boş bir roman sahifesinde
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Ne çok çığlıkların silemediği
Zaten yok bir tren penceresinde
Sen benim hiçbir şeyimsin
Yabancı bir şarkı gibi yarım
Yağmurlu bir ağaç gibi ıslak
Hiç kimse misin bilmem ki nesin
Uykum arasında cağırdığım
Çocukluk sesimle ağlayarak
Sen benim hiçbir şeyimsin.


Attila İlhan

Sevgili Attila İlhan'ı rahmetle anıyorum...O bana şiiri sevdiren şairlerin başında geliyor...Bu şiir de özellikle bu günlerde beni çok etkiliyor.Sizlerle de paylaşmak istedim...Şiirin sözlerini çok dikkatli okumanızı istiyorum.Dilerseniz Ahmet Kaya yorumuyla şarkısını da dinleyebilirsiniz...Tabii rahmetliyi daha iyi anlayabilmek için tüm şiirlerini okumanızı da tavsiye ediyorum...Sevgiyle kalın...

3 yorum:

  1. "sen benim hiçbirşeyimsin" wayyy be ne dost bir kelime olmuş yüreğimize.. bir sene önce bööle bir dostu olacağını sööleseydim kalbime, inandıramazdım sanırım... hayaaaattt nelere kadir...

    YanıtlaSil
  2. güzel şiirmiş şir sevgilisini herşey zannedenlere güzel bi nazire yapmış esenle kal bu arada bana diyet gönderecektin maili unutma

    YanıtlaSil
  3. dost olabilmek dostum diyebilmek çok güzel...bunu yaşattığın için çok sağol beyzacım...klavyenin cini yorumun içiçn sağol arkadaşım..diyeti de yolluyorum birazdan..

    YanıtlaSil