2 Temmuz 2006 Pazar

Bitsin Şu Hasret!!


Yine sensiz bir saatte seni düşünüyorum.Yoksun işte biliyorum.Elimi uzatsam tutamam ellerini ya da bir alo ile göremem gözlerini.Ne biçim bir şey bu ya.Ne yaman acı çekiş,ne sürekli serzeniş.Dinmek bilmiyor bir türlü yokluğunun ızdırabı.Sen gideli bugün 17. gün.Arkadaşlarım diyorlar ki:Aman be sen de;aptal aşık,alt tarafı 2 hafta olmuş,"ne"sini özlüyorsun?

Her şeyini özlüyorum ben bebeğimin.Çekmeyen nerden bilirmiş,yüreğin acısını.Konuşması kolay di mi?Siz hiç sevmediyseniz günahı benim mi?17 gün ya.Nasıl özlemez insan?Kokusunu özledim,bakışını özledim,gülüşünü özledim...Duruşunu bile özledim ya var mı bunun ötesi?

Şu an seni bir saniye görebilmek için ömrümden 10 yıl vermeye razıyım...Bitsin şu hasret...bitsin artık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder