18 Temmuz 2006 Salı



Bazı şeyleri şimdi çok daha iyi anlıyorum.Kimin kıymetini bilemediğimi,kimin kıymetimi bildiğini,nelere aldandığımı,neleri kaybettiğimi...Verdiğim hiçbir karardan hala pişman değilim ve bir şekilde doğrusunu yaptığımı biliyorum;ama anılar zihnimi zorlamaya başladı şu günlerde ve ben inanılmaz acı çekiyorum,kendime kızıyorum;ağlıyorum.Yapabildiğim sadece bu...

Alıp başımı gitmek istiyorum bu diyardan.Her neresi olursa ve yaşadığım her ne varsa hepsini unutmak.Acıları,dertleri,sevinçleri,mutlulukları...Kısacası bütün hatıraları.Dayanamıyorum artık.Son gücümle elveda deyip herkese;gitmek...

Anladım ki küllenen yürek yeniden alevlenemiyormuş ya da her yürek,her yüreğin olamıyormuş çakmak taşı...

Aldım-verdim yaptım kalbimle hep ben ve her zaman veren oldum.Verip de alamadığım da oldu kalbimi.Alıp da bir şeye benzetemeyenler de;ama artık bitti...Ne zaman ve ne şekilde olursa olsun sevmeyi de öğrendim,sevilmeyi de.Sevmek yetmez demiştim.Maalesef yine haklı çıktım;ama ben artık yalnızca sevilmek istiyorum...

3 yorum:

  1. umudunun bittiği sevmekten vazgeçtiğin ve sadece sevilmeyi canı yürekten istediğin o an hayatının belkide en güzel ve en özel insanının çıkacağı andır.şansın bol olsun bigün istediğin kadar svecek ve sevileceksin.sağlıcakla ve mutlu kal .ama kaçıp gitme kal olduğun yerde çünkü insan gideceği yere sıkıntılarını bırakıp arkada gidemiyor dünyanınneresine gidersek gidelim biz istemedikçe bizi takip edecekler.

    YanıtlaSil
  2. şimdi sen böyle yazınca ege geldi aklıma..sen sonsuza dek sevildiğini bil yeter diyordu biten aşkının ardından.. o biten aşkının ardından söylemiş ben üzgün bir dostuma destek olsun istiyorum... yetkin cim sen sonsuza dek sevildiğini bil.. inan ki bu bile yetiyo..:)..kendine iyi bak ..

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar yorumlarınız ve yanımda olduğunuz için çok teşekkür ederim...klavyecini;söylediklerin çok doğru arkadaşım,inşallah her şey hepimiz için çok iyi olur...beyzacım;canım benim,bir kez daha iyi ki varsın diyorum...

    YanıtlaSil