7 Nisan 2009 Salı

Onun Adı Sevdaymış...


Onun adı sevdaymış...
Hep gerçek,hep yürekten yaşanacak aşklar aramış
Güçlüymüş,daima kendi ayakları üzerinde kalmış
Bir adam diliyormuş,onu gerçekten sevecek ve hiç bırakmayacakmış
Ona her zaman ihtiyaç duyacak kadar çocuk olacakmış
Ve aşkından hiçbir şeyi umursamayacak kadar çıldırmış
Onun adı sevdaymış...
Gözleri bir ömür kadar anlamlıymış
O yüzden sevdiği,gözlerinde hayat bulmalıymış
Bir bakışından ne hissettiğini anlamalıymış
O gözlerde sevgili,aşka doymalıymış
Baktığı her başka gözde,yine onu hatırlamalıymış
Onun adı sevdaymış...
Ve bir yerlerde o sevdayı bekleyen de varmış
Benzer bir köşe başında,aynı heyecanla,aynı duygularlaymış
Bir kadın diliyormuş "o", ilk gün nasılsa hep öyle olacakmış
Bir çocuğa sahip çıkacakmış,bir çılgını aşkıyla durduracakmış
Sonsuza dair bir isteği varsa,sonsuza kadar "o"nu kucaklayacakmış
Onun adı sevdaymış...
Ve bu sevdayı onunla yaşamaya "o" adaymış...

Y.S.

2 yorum:

  1. İçindeki sevdayı, satır satır ne güzel dile getirmişsin Yetkinim. Bu yaşlarda, bu kadar duygusal düşünebilen delikanlı kardeşlerimi görünce acayip mutlu oluyorum. Senn bu yönünü yeni bilen biri değilim; yıllardır tanıyorum seni.

    "Ve bu sevdayı onunla yaşamaya "o" adaymış..." ile biten sözlerinden de yeni bir sevdanın yamacında olduğun sonucuna varıyorum ki bu güzelim ilkbahar günlerinde inşallah yanılmıyorumdur. {Pot kırdıysam da affedersin}

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok teşekkür ediyorum,yorumun ve iyi dileklerin için...Paylaşmayı seviyorum ve böyle güzel tepkiler de beni daha çok mutlu ediyor:)

    Yanılmıyorsun,içimi kıpırdatan bir şeyler var,umarım her şeyin hayırlısı olur...

    YanıtlaSil