21 Temmuz 2007 Cumartesi

Mor Salkımlı Sokak


Seni düşündüm yine bu akşam üstü
Gelmedin mor salkımlar sana küstü
Umutsuz bekledim sabaha kadar
O cok sevdiğin yağmurlar bile küstü

Mor salkımlı o sokakta ellerimi tut
Okşa yine saçımı dizinde uyut
Ne çok severmişim gidince anladım
Bu serseri gecelerde sana ağladım

Bu akşamda sensizliği anılara sarıp içtim
Kaybettikten sonra anlıyor insan
Meğerse hiçkimseyi senin kadar sevmemişim
Bi dönsen en güzel yerinde biten o rüya
Yeniden yaşanır istesen
Yıldızları sermezmiyim ayaklarına
Geldiğin yollara toz olmazmıyım
Yine şafak söküyor
Uykuların unuttuğu gözlerim yine tavanda
Ne vardı diyorum ah bi dönseydin son anda
Şarjörüne hasret sürdüm sazımın
Şimdi hüzün işgalinde yüreğim
Ve ben hala mor salkımlı o sokakta bıraktığın yerdeyim...

4 yorum:

  1. e-vren günlüğü22 Temmuz 2007 10:49

    Merhaba Yetkin,
    yine çok başarılı bir şiirini paylaşmışsın. Yüreğine gayret...

    YanıtlaSil
  2. şiir fatih kısaparmağın yalakalık olsun diye yazı yazmaya lüzum yok

    YanıtlaSil
  3. kardeşim, bu şarkı çok güzeldir yaaa konuşturmuşsun yine seçiciliğini:) inş ruh haletin şarkıdaki gibi değildir üzülürüm sonra.bazen başka şiirler bizi konuşmaya mecbur bırakmaz anlatır herşeyi.bize de onları okumak ve uzuuun uzuuuun düşünmek dalıp gitmek kalır.yine de eline sağlık.özledim sizi... :(

    YanıtlaSil
  4. kendinin olduuunda Y.S. imzası oluyo zaten... rahat olun ..

    YanıtlaSil