3 Temmuz 2007 Salı

Aşka Dair Yazılar -1-


Henüz ortaokuldaydı daha,
İlk kez aşkla tanıştığında.
Birisi çıkmıştı karşısına
Ve seni seviyorum demişti ona.
O da sarılmıştı,karşısında bu sevgiyle duran insana.
Hem de hiç ayrılmamacasına...
Sevgiyle atıyordu tertemiz kalbi,
Onun için aşkı her şeyden önemliydi.
Uğrunda önüne çıkan her şeye göğüs gerdi.

Sevdiğini sonuna dek sahiplendi .
Bir gün o çok sevdiğini söyleyen kız karşısına çıkıp"ben ayrılmak istiyorum"deyinceye dek ta ki!
Anlam veremedi önce bu saçma ayrılığa
Evet evet saçmaydı bu,başka bir kelimeyle açıklanamazdı da

Ne çok sevmişti oysa
O gün hayattan ilk dersini çıkartıyordu ya da
Aşk gerçek yüzünü gösteriyordu ona
"Ne kadar çok değer verirsen bir insana;o kadar çok acı çekersin,ardında."

Y.S.

4 yorum:

  1. hep öyle oluyor işte kanun gibi birşey bu. ya acıtan oluyorsun ya canı ölesiye acıyan.. ortayolu yokmuş gibi sanki.. eline sağlık..

    YanıtlaSil
  2. orta yolu var aslında selincim.dürüst olmak gerekiyor;ama her koşulda ve şartta...

    YanıtlaSil
  3. canım ya kıyamam ben sana ondan beri içnde durmadan birseyler kopup gidio her gelen biş alıp gidio galibaa..olsunn be canım bilemezsin neyin iyi neyin kötü olduğunu.. ah ortaokul ahh.. çoğu seyi o sıralarda öğrendik be yetkinim ne çok şey öğrendik o sıralarda aşkı,sevgiyi,aldatılmayı ve dostluğu.. çoğu hatırada kaldı bi kaç resim baktıkça güldüğümüz resimler.. birde gerçek bi yanı kaldı o orta okulun.. sen kaldın senin kadar iyi bi dost kaldıı bana o günlerden.. diyeceksin ki bahar bu aşk yazısı bu yorum ne alaka diye ama ortaokul diyince böyle bi dalıp gittim

    YanıtlaSil
  4. canııım,ahh o orta okul di mi?ne güzel de yazmışsın...keşke her şey o yıllardaki gibi olsaydı yine de.aşk da,sevgi de,ayrılık da çok daha masumdu...iyi ki varsın canım arkadaşım.seni çok özledim...

    YanıtlaSil