20 Ocak 2007 Cumartesi

Yeniden mi?


Nasıl da zormuş yeniden sevmeyi denemek.Nasıl bir haldir bu?Hangi cümlelerle açıklanır?Hangi bağlaçlarla bağlanır ve nasıl noktalanır?Senden sonra yalnızca seni aramışım ben.Farkında olmadan hem de...Farklı yerlerde,farklı bedenlerde seni bulmayı denemişim.İmkansız olduğunu anlayamamışım bunun bugüne dek;ama şimdi çok iyi anladım ki;bu dünyada senden bir tane daha yok.Sen gittin ve sevdaya dair her şey bitti yüreğimde.Senden sonra benim yaşadığımı zannettiğim şeyler,bir avuç sevgi kırıntısından ibaretti.Onlar da uçup gitti sonunda.Geriye kalan yalnızca koskaca bir sıfır oldu...
Şimdi yalnızım...O kadar derinden ki hem de yanlızlığım,çaresi de yok inan ki!Etrafımda bu yalnızlığımı paylaşabileceğim tek bir insan bile göremiyorum.Bu yükü kaldırmak o kadar kolay değil çünkü.O yüzden kimseyi de suçlamıyorum.İlk başlarda anlaşılmayı bekledim az da olsa ve paylaşabilmeyi bir şeyleri belki.Gördüm ki herkes üzerine düşeni yaşıyor bu dünyada.Fazlası kimsenin haddine değil.

Gerçek aşk kaç kez bulunur?Umarım bir kez değildir...Bunu deneyeceğim belki de son kez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder