22 Ocak 2007 Pazartesi

Bitmedi...


Kaçıncı durakta gönlüm bilmiyorum.
Bıktım artık sürüklenmekten bir sevdadan bir sevdaya,
Tabi adı ne kadar sevdaysa?
Adeta bir boşlukta yürüyorum.
Sonu olmayan bir zamanda,
Sonu olmayan duygularla,
Bir başlangıcı bekliyorum.
Farkındayım zorluğunun hayallerimin,
İmkansızlığını görüyorum yüreğimdekilerin,
Yalnızca bir kalp istiyorum.
Gerçekten sevmeyi bilen,
Ya da bir bakış,
İçimdekileri eriten.
Belki…
Hiç olmayacak böyle biri;
Ama umut bitmemeli
Bitmedi…

Y.S.



3 yorum:

  1. canım ya çok güsel olmuş tebrikler yani bi gaza geldim anlatamamm.. aşk lasım yetkin aşk bölee olmuooo :) öptüm cnm ;)

    YanıtlaSil
  2. :)canım benim seni gaza getirdiysem ne mutlu;)ama fazla da aceleci olmamak lazım.beklemek en iyisi galiba.doğru zamanda doğru insanla karşılaşabilmek...

    YanıtlaSil
  3. aahh yetkin ahh!! ben anlamıom zaten insan doğru olsa zaman yanlış oluyo, hadi tam zamanı diom bu seferde karşımdaki adam çıkmıoo.. ama olsun ben yine de gaza geldim:)

    YanıtlaSil