1 Eylül 2006 Cuma

Yağmur!


İstanbul'da yağmur var bu gece
Bana onca şey hatırlatan yağmur,yağıyor
Aşkı,hüznü,yalnızlığı yeniden yaşatıyor...
Bir yandan Neslihan çalıyor
O güzel sesiyle "vurgunum" diyor
Bir yandan da aklım mazilere gidiyor
İşte tam da o anda bir sevgilinin aşkı canlanıyor gözlerimde
Sırılsıklam yaşamıştık biz sevdamızı,yağmurun sayesinde
El ele,göz göze
Herkesin önünde...
Şimdiyse aynı yağmur
Bana yanlızlığı tattırıyor
Tüm yaşananlara inat
Beni yine bana bırakıyor
Şimdi neredesin?
Kiminlesin bilmiyorum ama
Ben her yağan yağmurda
Seni düşünüyorum hala
Bir de yağmurlarla gelenim vardı benim
Hep beklediğim
Yolunu gözlediğim
Uğruna gururumdan bile vazgeçtiğim
Şimdi yağan bu yağmurun ardında
Sen yoksun biliyorum
Çünkü sen gelirken hüzün getirmezdin
Sevinç,neşe,mutluluk getirirdin
Hasretime son verirdin
O yüzden artık her yağan yağmurda
Tek bir şeyi düşünüyorum yalnızca
Bana sımsıkı sarılıp;"hadi artık git,daha fazla ıslanma"diyen
Beyaz kapşonlu montu üstünde
Güzel gözleriyle
Yüzüme gülümseyen;o tatlı küçük kız
Şimdi nerede?


Y.S.

3 yorum:

  1. ya yine dokunan bişiler olmuş anlaşılan ..:).. ama iyi birşey bu yaa walla..;).. bi kapşonlu beyaz montumuz bilem olmadı ki..:D

    YanıtlaSil
  2. walla yağmur dokundu desem yeridir..ben sana alırım beyaz kapşonlu mont merak etme:)

    YanıtlaSil
  3. :D..çatlak yaa..

    YanıtlaSil