8 Ocak 2006 Pazar

Sevmek...Sevmek...Sevmek...



Benim yolum Hakk yolu,
Benim yolum sevda yolu.
Ölümüne seveceklerin,
Sözünde duracakların yolu.
Bu yolda yalan yok.
Bu yolda çıkar yok.
Bu yolda saf yürekler,
Karşılıksız sevgiler,var...

Benim yanımda yürüyeceklerin yürekleri olacak,
Yüreklerinin içinde inançları olacak,
Onlar herşeyden önce sevmeyi bilecek,
Hiçbir şey uğruna o sevgiden vazgeçmeyecek...

Biraz içlendim şu dünyada anlaşılamamaktan...Kimseyle bi derdim yok ama derdi olanların benimle ve sevdiklerimle uğraşmalarına dayanamıyorum.Söylediğim bazı şeylerin hep yanlış çıkmasını diledim Allah'tan ama "O" hep beni haklı çıkardı.Muhakkak bildiği bir şey vardır.Bu kadar zor mu bu dünyada yalnızca sevgi için yaşamak?Bilmiyorum;ama görünen o ki pek kolay değilmiş sevmek ve sevdiğine sahip çıkmak...

Sorgusuz,sualsiz inandığım ve sevdiğim,düşünmeden yollarına girdiğim ey insanlar!Niye bu kadar küçüldünüz?Oysa ne çok sevmiştim,ne çok inanmıştım,ne çok güvenmiştim.Şimdi benim varlığımı bile birilerinin yok olmaması için kabulleniyorsunuz.Ve bunun için de şimdiden kulis yapıyorsunuz.Yazık vallahi çok yazık!Madem iyi olan sizsiniz bırakında Allah versin kötülerin cezalarını...

Yaptığım sadece sevmek,en baştan beri.Ve sevdiğim işi yapmak sonuna kadar.Ben yedi yaşından beri yazıyorum,sevdiğim için.Allah'ımın verdiği güçle.Şimdi insanlar bu yeteneği bana kendilerinin verdiklerinden bahsediyorlar.Ve bunu da başkaları için kullandığımdan.Yapmayın lütfen!İnanın bu kadarı çok fazla.Siz kimsiniz yahu?Ve neyin hesabını kimin adına soruyorsunuz benden?Dostluk,vefa ve samimiyetten bahsedenler önce neyi ne için ve kimin adına yaptıklarını düşünsünler.Ben herşeyi sevdiğim için ve Allah'ın adına yapıyorum.Kim ne düşünürse düşünsün umrumda değil...

Seven ve sevilen bir yüreğe sahibim.Daha fazlasına ihtiyacım yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder