7 Ocak 2008 Pazartesi

ben burdayım...

hiç kimseyi mutlu edemedim ben bu hayatta
hep kötü oldum
hep giden
hep terkeden
ve hep kaybeden...
istemez miydim yalnızca bir insanın gözlerine bakmayı
gözlerinde kendimi ve yarınlarımı bulmayı
ama olmadı işte
ben aşk denen şeyi beceremedim...
tutamadım ellerimde
taşıyamadım yüreğimde
koyamadım bir yari kalbimin en güzel yerine...
hep sevmeyi istedim oysa
koşulsuz,sınırsız.çılgınca...
her seferinde evet dedim
işte bu kez gerçekleşecek hayallerim...
ama aynı sonla karşılaştım
aynı hazin
aynı garip
aynı trajik sonla...
artık yoruldum
artık sıkıldım
artık bıktım
her haliyle,her halimi sevecek birisi varsa eğer
buyursun gelsin,
ben burdayım...
Y.S.

7 yorum:

  1. :D

    gelir inşallah mı demeli bilmiyorum aslında... bu aralar bu konunun bahsi , benim hayatımda, çok fazlaca geçiyor... hep diyoruz ya keşke yalnızca bir kez "işte o" denilebilse ve o tek seferde karşılığı da alınıp ne kdr doğru bir karar verildiği görülebilse.. bu şey olmayacak sanırım.. görmedim, görmicem biliyorum...

    gönlünce olsun herşey artık bundan sonra...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim cicim,hepimizin gönlünce olur her şey umarım..."işte o" diyebilir miyiz bundan sonra bilmiyorum;ama belki bir gün denilebilir galiba:))

    YanıtlaSil
  3. cumlelerın kurulusu ne diyim gercekten yasanmıs ve ıctenn bunu yansıtmıssın..ole olmasa bu kadar etkılemez bu kadar dogal gelmezdı belkıde..ne bıleyım belkıde yorum yazmaya degmezdi yetkincim..o temız gulusun kadar ıcten yazmıssın tebrıkler..dogru zamanda ıns karsılasırsın dogru kısıyle..bys:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim,güzel yorumun için;ama keşke isminle yazsa idin:)

    YanıtlaSil
  5. o an boyle yapmak geldı ıcımden daha ıyı boyle..yazılarının devamını dılıyorumm..ıyı aksamlar:)

    YanıtlaSil
  6. pek ala öyle olsun;ama ben senin kim olduğunu tahmin edebiliyorum...

    YanıtlaSil
  7. öle olsun bakalım.)hade by..

    YanıtlaSil