6 Ekim 2007 Cumartesi

Yalanmış...


Bir hazan vakti,
Odamın yeşilliğinde
Oturmuş,düşünüyorken şimdi
Çok çok iyi anlıyorum,
Seni...
Benden gidişini,
Bu bedenden vazgeçişini,
Başka ellere tercih ederek ellerimi
Bir daha dönmeyişini
Çok çok iyi anlıyorum...
O bildiğimi sandığım yüreğini,
Yalnızca benim için baktığını söyleyen gözlerini,
Senden başkasını asla sevemem diyen dillerini,
Her köşe başında
Ya da her gece başımı yastığıma koyduğumda
Beni bekleyen hayalini
Çok çok iyi anlıyorum...
Sen
Ve içinde sana dair şeyler içeren,
Her şey koca bir yalanmış,görüyorum...
Şimdi onca yalan arasında ben,
Kendime yeni bir dünya kuruyorum...
Zor olacak bu,biliyorum;
Ama ben,yalansız bir sevda arıyorum...
Y.S.

4 yorum:

  1. Zor olacak bu,biliyorum;
    Ama ben,yalansız bir sevda arıyorum...

    yüreğin delicesine çarparken yalanlar içerisinde yaşadığını görmezsin.gerçek dünyaya hoşgeldin.
    umarım zor olanı başarırsın :)

    YanıtlaSil
  2. harfi harfinei kelimesi elimesine, hissi hissine.... herşeyiyle kendimde hissttirdin yazını yetkin..

    bir yerden sonra yalanın rengi olmazmış, sebebi iyi olmazmış, yalansız olmalıymış anlıyorum ama gitti gider...

    Eline yüreğine sağlık.:)

    YanıtlaSil
  3. masalsı;
    herkes alnına yazılanı yaşıyor bu hayatta,ne bir eksik ne bir fazla...o yüzden Allah doğru insanlarla karşılaştırsın diyelim biz en iyisi;)
    beyzacım;
    iyisiyle kötüsüyle aynı dünyayı paylaşıyoruz..yaşadıklarımız da,hissettiklerimiz de benzer olabiliyor bu yüzden...inan ki içimde biriktirdiklerim kendi dertlerimden çok öte...

    YanıtlaSil
  4. başka bir elin kuytularına girdiğini görmek sevglinin.. öyle zor ki.. öyle acı ki.. ona verdiğini görmek tüm sıcağını.. tüm yalan yanlış şeyleri yığarak kucağına başka bir elin kuytularına girdiğini görmek sevgilinin.. zor işte çok zor:):)
    eline sağlık yetkincim:)

    YanıtlaSil