22 Kasım 2006 Çarşamba

ELVEDA!!!


Bana bir şiir yaz demiştin ya,
İşte yazıyorum.
İçim kan ağlasa da
Senden vazgeçiyorum.
Gidiyorum senden küçük kız,
Anlıyor musun?
Olmayacak artık seni deli gibi seven biri
Bulamayacak ellerin
Her üşüdüğünde,ellerimi
ve Göremeyecek gözlerin
Yalnızca senin için bakan gözlerimi
Şimdi ayrılığın vakti...
Biliyor musun?
Gidiyorum ben.
Üstelik hiç dönmemecesine
Seni terkediyorum.
Sana ait her şeyi yanıma aldım merak etme
Alamadıklarımı da yüreğime gömüyorum.
Sözünde duramadın sen küçük kız
Ayrılamam dediğin bu koca yüreği,
Tutamadın ellerinde.
Bu kez karşı koyacak güç de bırakmadın içimde
Hem de tam senli bir gelecek yazarken kendime
Neyse...
Anlamsız artık kelimelerin fazlası
Geriye kalan sürekli bir yürek acısı
Biraz da katmerli gönül ağrısı...

Bu kez ağlamayacağım biten sevdama
Bu da küllenip geçer nasılsa
Sana son sözüm küçük kız:
ELVEDA...


Y.S.

7 yorum:

  1. yaşanası bişiler varsa işte elden bişicik gelmiyo sanırım.. hayırlısı..

    YanıtlaSil
  2. canım benim bütün sayfayı karış karış okudum inceledim.. ellerine sağlık süper olmuş.. kaleminede sağlık sağlam yazmışsın hele bu şiir son noktayı koydu olaya.. ben kıyamam sana ya kız mı yok bnm kardeşime:) üzülme herşeyin iyisini hak ediyorsun.. yeterki deger verilecek kişilere değer ver sen orta okulda da böyleydin.. neyse bak yine burcu geldi alklıma.. bak yine dertlerim debreşti şiirleri okuyunca.. of of!!

    YanıtlaSil
  3. canım arkadaşım benim hoş geldin...tüm iyi dileklerin için teşekkür ediyorum.doğru ben hep böyleydim ama artık en azından ne istediğimi biliyorum.dertlerin depreşmesin ya..sen üzülmeyi hiç haketmiyosun...benim için değeri hiç değişmeyecek ender insanlardansın biliyosun..ama senin gibiler çok az..düşünsene kaç kişi kaldık orta okuldan beri..neyse canım..artık hep beklerim seni ve yorumlarını...

    YanıtlaSil
  4. canım yok mu yeni bişiler aa.. :) ya bu elvedayı yeniden okudum da oralarda bi yerlerde resimde silik bi ilayda yazıyo senle bi ligisi varmı yada bu şiir ilaydaya mı itaf edilmiş..neyse cnm yeni yazılarını beklioom öptüm seni .

    YanıtlaSil
  5. yok be canım,,ilayda falan..o resmin kendisinde var..yeni bişeyler çıkar yakında..dolum aşamasındayım:)

    YanıtlaSil
  6. sonunda okudum biraz geç olsada döktürmüşsün valla iyi olmuş böylesi bri sürece yakışır bir elveda ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. artık maziye değil;geleceğe bakıyorum ayşecim...dualarını eksik etme...

    YanıtlaSil